5 Manfaat Kolagen Untuk Parut, Jeragat & Rahsia Awet Muda | LLavender


5 Manfaat Kolagen Untuk Parut, Jeragat & Rahsia Awet Muda | LLavender

Apa itu kolagen?

Kalau anda peminat dunia kecantikan, mesti perasan kolagen sangat banyak digunakan didalam produk kecantikan, bukan?  Tapi anda tahu apa itu kolagen?

Kolagen ini adalah sejenis protein yang terdapat secara semulajadi di dalam badan kita.  80% daripada protein di dalam kulit kita terdiri daripada kolagen!  

Secara ringkasnya, kolagen sangat penting untuk memastikan ketegangan kulit, rambut yang kuat dan kekuatan sendi-sendi dan otot-otot kita.


5 Manfaat Kolagen Untuk Parut, Jeragat & Rahsia Awet Muda

  • Mengurangkan garis-garis halus (anti-penuaan)
Kolagen ada elemen utama di dalam kulit kita kerana 80% daripada komponen kulit adalah kolagen.  Jadi, kandungan kolagen yang optimum di dalam badan dapat mengurangkan garis-garis halus agar kulit nampak lebih muda dari usia!
  • Menganjalkan kulit
Awet muda dan keanjalan kulit sangat berkait rapat.  Kita dilahirkan dengan baaaanyak kolagen di dalam badan.  Tetapi, selepas mencapai usia pertengahan 20-an, badan kita akan kurang mengeluarkan kolagen. Nak kulit rasa anjal toink-toink macam kulit bayi, pastikan kolagen di dalam badan mencukupi!

"We can't stop aging, but we can age gracefully."
  • Hilangkan parut jerawat dengan cepat
Kolagen dapat membantu memudarkan parut jerawat.  Kebiasaannya, jerawat akan meninggalkan parut. Selepas jerawat surut, sel di dalam kulit, fibroblast, akan mengeluarkan kolagen untuk menutup semula kulit yang tercedera.  Ini membantu parut jerawat kelihatan pudar dan berkurangan.
  • Menghidratkan kulit
Kandungan kolagen yang mencukupi dapat membantu menghidratkan kulit.  Sekaligus memberikan kelembapan yang optima agar kulit kekal lembap dan nampak segar!
  • Mencerahkan kulit
Kolagen juga dapat membantu memperbaiki tona kulit agar lebih sekata.  Masalah pigmentasi lebih berkurangan.

Ada tak minuman kolagen yang sangat-sangat best dan efektik untuk kulit?

Anda tercari-cari minuman kolagen untuk hilangkan parut, garis-garis halus atau nak kekal awet muda? 

Pastikan anda mengamalkan minuman kolagen hanya dari kualiti yang terbaik seperti minuman kolagen Mary Jardin, AstaCera-Col!  Ha! Nak sebut berbelit-belit, tapi khasiatnya, best gilerrr!

Padat dengan 3 bahan utama iaitu Astaxanthin, Ceramoside dan Collagen.  Perasan tak nama AstaCera-Col adalah gabungan dari 3 bahan utama tersebut? 

Astaxanthin ni sangat best tau! Ia adalah sejenis antioxidant dengan keberkesanan 6,000 kali ganda dari vitamin C! Antioxidant sangat penting untuk melindungi dan memelihara kulit dari radikal bebas agar tidak cepat rosak dan membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan! 

Sampai ada yang terpegun sebab biasanya minuman kesihatan yang ada astaxanthin ni mahal, tapi AstaCera-Col Mary Jardin sangatlah berpatutan!

testimoni+astaceracol+mary+jardin+kuching+damansara+kolagen+minuman

Mary Jardin adalah jenama pertama di Malaysia yang menggabungkan ceramosides di dalam minuman kolagen. Ceramosides yang digunakan ni, berasal dari gandum. Khas untuk melembapkan kulit dan sangat sesuai untuk yang mengalami masalah eczema. Jadi, bila minum AstaCera-Col ni, kulit anda akan rasa moist sangat!

testimoni+mary+jardin+astaceracol+minuman+kolagen

Pemilihan saiz kolagen yang kecil adalah amat penting agar lebih mudah diserap oleh badan untuk kesan lebih efektif!

Kolagen yang digunakan pulak adalah sangat-sangat kecil! Kurang dari 1,000 dalton untuk penyerapan optimum agar hasil nampak lebih cepat dan efektif!


testimoni+mary+jardin+astaceracol+minuman+kolagen+awet+muda+parut+jerawat

Mengapa Minuman Kolagen Mary Jardin Terbaik Untuk Kulit Anda Kekal Awet Muda? (Collagen drink)

astaceracol+mary+jardin+manfaat+kolagen+untuk+parut+rahsia+awet+muda+minuman+kolagen+collagen+drink+jeragat+parut+jerawat+luschlavender


astaceracol+mary+jardin+manfaat+kolagen+untuk+parut+rahsia+awet+muda+minuman+kolagen+collagen+drink

Lepas ni, bila anda amalkan AstaCera-Col setiap hari, jangan terkejut pulak ada yang tegur wajah anda nampak semakin muda! <3

Nak tahu siapa yang sangat-sangat memerlukan kolagen?  Jom baca cara entri ini.
Dah cantik dari dalam, jom baca macam mana nak dapatkan kulit glowing dengan mudah!

Nak tahu promosi AstaCera-Col, ketik sini atau Whatsapp ke link ini:

Pembelian Mudah dan Cepat!

Dapatkan Mary Jardin anda sekarang dengan klik link ini untuk pembelian cepat dan mudah!

Tak mahu terlepas info-info kecantikan?  Jangan lupa klik butang FOLLOW dan set SEE FIRST di FB Fiqa untuk perkongsian terkini dan tips eksklusif bisnes! 

Salam ceria,
Founder of Lusch Lavender
Mary Jardin Damansara, Selangor & Kuching, Sarawak
Whatsapp: +6011-54016990

Comments