GST Dimansuhkan: Harga Skincare Mary Jardin Murah! | LLavender



GST Dimansuhkan: Harga Skincare Mary Jardin Murah!

gst+dimansuhkan+harga+mary+jardin+lebih+murah

Assalamualaikum & Hye semua!

Ada terlalu banyak berita gembira yang ingin dikongsikan yang pasti membuat anda teruja. Sebelum ini, Fiqa ada kongsikan sedikit pengalaman balik kampung mengundi pilihan raya umum 14, boleh baca entri ini.

Dengan semangat Malaysia Baru, Mary Jardin juga tampil berkongsi perubahan dan peluang untuk anda mendapat penjimatan berganda!

GST Dimansuhkan: Harga Mary Jardin Lebih Murah!


Tanggal 17 Mei 2018 lalu, Mary Jardin tampil menjadi antara jenama terawal untuk memansuhkan GST bagu seluruh rangkaian produk Mary Jardin, dari skincare, bodycare, makeup, dan superfood! Termasuk produk terbaru edisi terhad Hari Raya, #MJRayaBox dan #MJTravelBox.

Yang pasti, dengan bahan-bahan premium dan natural, bebas kimia berbahaya, harga terbaru Mary Jardin ini sangat mampu untuk dimiliki oleh setiap wanita.  Fiqa berharap agar anda juga mampu nikmati pengalaman homespa bersama Mary Jardin dengan haruman lavender and terbaru, calendula.

Jom lihat harga-harga terbaru rangkaian produk Mary Jardin, yang pasti lebih murahI


Pembelian Mudah dan Cepat!

Dapatkan Mary Jardin anda sekarang dengan klik link ini untuk pembelian cepat dan mudah!

Tak mahu terlepas info-info kecantikan?  Jangan lupa klik butang FOLLOW dan set SEE FIRST di FB Fiqa untuk perkongsian terkini dan tips eksklusif bisnes! 

Salam ceria,
Founder of Lusch Lavender
Mary Jardin Damansara, Selangor & Kuching, Sarawak
Whatsapp: +6016-4301559


Comments