Launching Produk Baru Makeup Simple Natural Mary Jardin| LLavender


Launching Produk Baru Makeup Simple Natural Mary Jardin


launching+produk+baru+makeup+simple+natural+maryjardin+1

Launching Produk Baru Makeup Simple Natural Mary Jardin

Beberapa minggu lalu, Mary Jardin melangsungkan majlis pelancaran untuk dua produk sulong dalam rangkaian makeup natural #MaryJardinArtisanCosmetic, di mana kesemua 1,000 set yang dikeluarkan habis terjual dalam masa 3 hari pelancaran!

Kali ini, Mary Jardin bakal melancarkan produk terbaru iaitu Lipmatte dengan 10 pilihan warna yang bakal menambat hati anda!

Produk Halal Yang Best Untuk Kulit Berjerawat dan Berminyak

Setiap produk makeup Mary Jardin berasaskan bahan natural/semulajadi dan diperbuat daripada bahan-bahan premium terpilih sahaja.  Ini kerana founder Dr. Maryam Aziz, yang juga seorang bekas pengamal perubatan, ingin memastikan kesemua produk yang dihasilkan selamat, bebas bahan kimia berbahaya dan halal.  Justeru, setiap formulasi sangat sesuai digunakan untuk anda yang berkulit berjerawat, berminyak dan juga sensitif!

"Natural formulating is very hard. This is because the current cosmetic products are already good but they are not natural. And they are good because of the chemicals that they use. It is really hard to find natural substitutes as good as the non-natural one" - Dr Maryam Aziz

Preorder BB Cushion, Foundation, LipMatte Mary Jardin

Launching #MJACLipmatte bakal berlangsung pada 21 April 2018 di KLCC bersempena dengan International Franchise Exhibition & Conference.  Pelancaran kali ini dijangka akan menarik lebih ramai pengunjung dan lebih meriah kerana event ini bertaraf antarabangsa.  Seiring dengan visi Mary Jardin yang berkembang ke pasaran kosmetik antarabangsa.

10 warna lipmatte Mary Jardin yang menambat hati dengan "color swatch"
Bersempena dengan majlis pelancaran Lipmatte #MJAC, Mary Jardin telah membuka pre-order untuk 10 warna Lipmatte Mary Jardin.

Selain itu, Mary Jardin juga membuka preorder untuk Foundation dan BB cushion Mary Jardin.  Terdapat 2 lagi penambahan tona dari sebelum ini iaitu:
  • 01- putih pinkish
  • 02- light
  • 03- antara light and natural
  • 04- natural.
Preorder untuk Foundation dan BB cushion ini hanya akan dipos bermula 23-27 April selepas pelancaran Lipmatte di KLCC.
launching+produk+baru+makeup+simple+natural+maryjardin+3
4 tona warna Foundation & BB Cushion Mary Jardin


BB Cushion & Foundation Mary Jardin dibuka untuk pre-order
Jangan lupa dapatkan Lipmatte Mary Jardin dan Foundation & BB Cushion Mary Jardin yang eksklusif SEKARANG sebelum stok lesap!  Whatsapp SEGERA untuk preorder!

Salam ceria,
Founder of Lusch Lavender
Mary Jardin Damansara, Selangor
Whatsapp: +6016-4301559

Comments