Farah Lee: BB Cushion Makeup Natural Simple Ala Korea | LLavender


Farah Lee: BB Cushion Makeup Natural Simple Ala Korea | LLavender

farah+lee+bb+cushion+makeup+natural+simple+ala+korea+luschlavender+3
Pengasas Mary Jardin, Dr. Maryam Aziz bersama duta #MaryJardinArtisanCosmetic, Farah Lee

Farah Lee Duta Mary Jardin Artisan Cosmetic

Tanggal 1 Januari 2018 sehingga 31 Disember 2018, Mary Jardin telah melamar Farah Lee sebagai duta rasmi untuk rangkaian kosmetik #MaryJardinArtisanCosmetic #MJAC.  Rangkaian kosmetik Mary Jardin sehingga kini terdiri daripada BB Cushion, Foundation dan Lipmatte.

Pemilihan Farah Lee, atau nama sebenar beliau, Nurfarahin Binti Romli, amat bertepatan dengan penampilan Farah Lee yang simple, dan tampak natural, bersesuaian dengan produk Mary Jardin yang berasaskan bahan-bahan natural bebas bahan kimia terlarang.

Testimoni BB Cushion Terbaik Untuk Kulit Berminyak, Berjerawat Dan Kering

Salah satu masalah yang sering dialami wanita Malaysia ialah pemilihan BB Cushion terbaik.  Ini kerana, BB Cushion bukanlah dijual didalam bentuk serbuk.  Cuaca di Malaysia yang panas dan lembab sering menyebabkan BB Cushion yang dijual di pasaran terasa berat, terlalu berminyak atau bercapuk.  Ia mungkin serasi untuk kulit kering, tetapi bagi wanita yang mempunyai kulit berminyak, kombinasi atau berjerawat, pemakaian alat solek yang berat, berminyak atau bercapuk memberikan ketidakselesaan dan hasil yang kurang memuaskan.  

Menyedari hakikat ini, Mary Jardin tampil dengan rangkaian kosmetik #MaryJardinArtisanCosmetic #MJAC foundation dan BB Cushion dengan formulasi yang amat ringan, tidak berminyak, berasaskan bahan-bahan natural bebas kimia berbahaya, dan semestinya halal dan mesra wudhu!

Tidak hairanlah mengapa Farah Lee, duta rangkaian kosmetik Mary Jardin, yang pada mulanya tidak gemar dengan BB Cushion, terus jatuh cinta dengan BB Cushion Mary Jardin!

Jom kita baca, apa kata Farah Lee!

farah+lee+bb+cushion+makeup+natural+simple+ala+korea+luschlavender+1

farah+lee+bb+cushion+makeup+natural+simple+ala+korea+luschlavender+2

Makeup Natural Simple Look Ala Korea

Sudah menjadi trend kini untuk wanita, dan juga remaja untuk tampil dengan makeup simple dan natural agar seri wajah lebih terserlah.  Bagi penggemar makeup natural, makeup natural simple look ala Korea menjadi pilihan.

Untuk mendapatkan muka nampak glowing dan makeup tahan lama, pastikan kulit kita sudah di “prep” terlebih dahulu.  Ingin tahu caranya? 

Jom tonton cara prep wajah dan makeup natural simple look ala Korea gaya Farah Lee.


Pembelian Mudah dan Cepat!

Dapatkan Mary Jardin anda sekarang dengan klik link ini untuk pembelian cepat dan mudah!

Tak mahu terlepas info-info kecantikan?  Jangan lupa klik butang FOLLOW dan set SEE FIRST di FB Fiqa untuk perkongsian terkini dan tips eksklusif bisnes! 

Salam ceria,
Founder of Lusch Lavender
Mary Jardin Damansara, Selangor & Kuching, Sarawak
Whatsapp: +6016-4301559

Comments